mandag den 10. december 2012

GRØD

Forleden dag var jeg til Creative mornings i Aarhus. Et konccept som jeg synes er helt fantastisk og som jeg gerne vil støtte! Da jeg ankom skulle vi på en seddel skrive vores navn og neden uder skulle vil skrive et morgen ritual. Efter 2 sekunders tænken, stod det klart for mig at det eneste som er helt sikkert at jeg gør hver morgen er at lave min grød. Jeg synes det er en skøn start på dagen, den kræver tid, men det gør blot at morgen kommer til at forgå i ro. Og så elsker jeg at kroppen bliver fyldt med varme. Grøden i ser på billedet her består af:

1/2 dl havregryn
1/2 dl spelt flager
1 dl soyamælk
1 dl vand
2 tsk orangeblomstvand
1 tsk kakaopulver
1 tsk kanel
samt banan og kokos på topping.

Er fantastisk at nyde med en god kop te og noget skønt morgen musik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar