mandag den 10. december 2012

Donuts

Jeg følger selvfølgelig også en masse andre madblogs og man kan jo ikke undgå at blive inspireret. Jeg kunne slet ikke stå for disse donuts som er på thefoodclub.dk, de så simpelthen så smukke og vinteragtige ud at jeg var nødt til at lave dem, trods jeg ikke kan lide donuts. Jeg fuldte hendes opskrift og midt i det hele fandt jeg ud af at man skulle bruge en donutform, hvilket jeg selvfølgelig ikke havde. Jeg endte med at tilsætte boghvede mel så dejen blev mere fast og tilsidst kom jeg den i en sprøjte pose og formede dem på en bradepande - så de er desværre flade i bunde. Dejen er lavet på mandelmel og jeg synes faktisk slet ikke at de var så dårlige. Men slå et smut forbi thefoodclub.dk hvis du ikke allerede har gjort det. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar